Brämhults Idrottsklubb
Fotboll
Välkommen till Brämhults IK F14 lag

I år (2024) kommer vi köra som ett renodlat F14 lag (tjejer födda 2014) och laget består av 22 st härliga tjejer, 5 st ledare och 1 st föräldrarepresentant (uppgifter uppdaterade februari 2024).

Vi ledare ser fram emot ett nytt år tillsammans med er där vi kommer ta ett stort steg i tjejernas fotbollsutveckling då vi går upp och spelar 7 mot 7 för första gången.

Under vintersäsongen tränar vi Söndag kvällar i Myråshallen och vi har tillgång till hallen till mitten/slutat av Mars.

Ordinarie utomhussäsong drar igång i April och då kommer vi ha 2 st träningstillfällen, vilka dagar det blir återkommer vi om.

Om du har en dotter som inte är med i laget och vill komma och träna med oss gör en anmälan i länk nedan eller ta kontakt med Eva på kansliet först så kan hon förmedla vidare kontakt med mera.

Ny medlem

Mvh Ledarna i BIK F14