Brämhults Idrottsklubb
Vi har Intersport som SPORT leverantör
Brämhults IK har ett samarbetsavtal tillsammans med Intersport. Det innebär att som medlem i Club Intersport samlar du inte bara bonus till dig själv utan stöttar även föreningen genom dina köp på Intersport.
Varje medlem får 2-6% av de årliga inköpen och föreningen får dessutom 3% i bonus på allt du handlar för.
Dubbel nytta alltså!!!

Så här går det till!
Är du redan Club medlem på Intersport loggar du in på www.intersport.se och lägger till Brämhults IK som din förening under Mina uppgifter. Du som ännu inte är medlem väljer att registrera dig som Ny kund och väljer då samtidigt Brämhults IK som din förening.