Brämhults Idrottsklubb
Fristad/Borgstena/Sparsör-Brämhult 1-4 (0-0)
Mål: Isabelle Wiland 2, Saga Andersson, Elma Huremovic

Kommentar:
Årets första vinst kom under söndagen i träningsmatchen mot division tre-laget F/B/S. Efter en mållös första halvlek, där vi dock hade några chanser att ta ledningen, så släppte det tillslut i den andra. Isabelle Wiland gjorde sin första match för säsongen och gjorde två mål direkt, varav det andra var ett mycket fint avslut på Elmas inlägg. Efter gårdagens match, där flera av spelarna spelade mycket också, var det aningen trötta ben på slutet. Men vi fortsatte skapa mycket chanser och tar med oss ett bra anfallsspel. Många spelare fick testa nya positioner, och det såg bra ut på flera håll. Kul!

Nu väntar ännu en träningsvecka och nya chanser att utvecklas som lag. Det ser vi fram emot!

/Ledarna